AFSTEMNING:

POPULÆRE NYHEDER

Vi er i sociale netværk



" »F.A.Q Opgrader til Dashboard Freeboot-Consoles

F.A.Q Opgrader til Dashboard Freeboot-Consoles

Forfatter: JACKIE | 2012/09/08 | XBox 360 | JTAG Homebrew software | Visninger: 33163 | Kommentarer: 3 |
FAQ om opdatering af Dashboard på Freeboot-konsoller


F.A.Q Opgrader til Dashboard Freeboot/JTAG konsoller




5. Indtast nøglen til din CPU.


6. For at indstille start pressen Launch.ini Options (her det vigtigste (for opstart Dasa) angive, hvor på dit tog er en fil default.xex. Resten forlader uændret)
7. Indtast dine indstillinger om nødvendigt, skal du klikke på Opret for at oprette en konfigurationsfil.
8. Gem dine indstillinger.
9. Klik på Opret billede
10. Vælg den type bundkort din konsol.


11. Klik på OK og vent på færdiggørelse.


Tidspunkt for behandling - 10 minutter.

Nødvendig software




Tags: Instruktioner Xbox 360. Instrumentbræt. FREEBOOT. JTAG
Diskuter

Gå ikke glip af:

1 1 ~~~ FAQ ~~~ Sådan kaste pind gennem demoen Horizon
Sådan opdaterer Freeboot / Jtag Bruger
1 ~~~ System Update ~~~ 1 System Opdateringer til USB 16547
PS3 Firmware Rogero CFW 4.40 v1.03
Sådan opdaterer dashboards på Xbox 360 JTAG / RGH
15 September 2013 11:02
Gruppe: Kunder
Hej, jeg vil skynde mig at bede om hjælp!Jeg brød freeboot (godt, det tror jeg), fordi når du forsøger at starte en boksekamp lyser, og nogle gange er der lyder magen til dem, der er, hvis din pc ikke ønsker at læse disken,Selv om intet i kassen er indsat.Den nysgerrige sind ville ikke lade mig hvile og jeg ønskede at forsøge at opdatere sig selv freeboot, dæmninger fjernes med Simple-360-NAND-Flasher, derefter kastede Dash Launch boksning at lære CPU (så indså jeg, atdu kan bare køre xell), men så det hele gik galt, som vist på billedet:Han bad mig om at opgradere, men jeg er et fjols klikkede ja, så skrev han, at det er nødvendigt at genstarte konsollen igen er aftalt, men boksen bare slukke. Og, faktisk, det nu starter ikke.Fortæl mig, om jeg kan løse problemet selv (kan være svært at oprette forbindelse til en computer og slette frokost eller noget andet), og hvis ja, hvordan? Tak på forhånd!
36bob36
# 2
24 februar 2014 12:36
Gruppe: Kunder
fortælle mig, når du vælger versionsnumre dashboards (16.537) skriver: "Den eksterne server returnerede en fejl: (404) ikke fundet."?
25 Maj, 2014 23:13
Gruppe: Kunder
fortælle mig, jeg gjorde på chegoto Explorer straks indsat i indholdet uy me 70 kampe tilbage 12
Information
Kunderne er i gruppen GæsterKan ikke efterlade kommentarer på denne publikation.