Äänestys:

SUOSITTU UUTISET

Olemme sosiaalisia verkostoja



" »F.A.Q Päivitä Dashboard Freeboot-Consoles

F.A.Q Päivitä Dashboard Freeboot-Consoles

Kirjoittaja: JACKIE | 09.8.2012 | XBox 360 | JTAG Homebrew Ohjelmisto | Views: 33163 | Kommentit: 3 |
FAQ päivittämisestä Dashboard on Freeboot-konsolit


F.A.Q Päivitä Dashboard Freeboot/JTAG konsolit




5. Anna avain suorittimen.


6. Määritä käynnistyksen paina Launch.ini Options (tässä tärkeintä (käynnistyksen Dasa) määritellä, missä juna on tiedosto default.xex. Virkistyslomapaikka ennallaan)
7. Anna asetuksia tarvittaessa valitsemalla Luo luoda asetustiedosto.
8. Tallenna asetukset.
9. Napsauta Luo kuva
10. Valitse tyyppi emolevyn konsolin.


11. Klikkaa OK ja odota loppuun.


Aika hoidon - 10 minuuttia.

Tarvittava ohjelmisto




Tunnisteet: Ohjeet Xbox 360. Kojelauta. FREEBOOT. JTAG
Pohtia

Älä missaa:

1 ~~~ FAQ ~~~ 1 Miten heittää demo tikun kautta Horizon
Näin päivität Freeboot / Jtag Käyttäjä
1 ~~~ System Update ~~~ 1 System Updates USB 16547
PS3 Firmware Rogero CFW 4.40 1.03
Miten päivittää mittaristot Xbox 360 JTAG / RGH
15 syyskuu 2013 11:02
Ryhmä: Asiakkaat
Hei, kiirehdin pyytää apua!Rikoin freeboot (no, luulen niin), koska kun yrität käynnistää nyrkkeily merkkivalo palaa, ja joskus on kuulostaa samanlaisia ​​ne, jotka ovat, jos tietokoneessa ei halua lukea levyä,Vaikka mikään laatikko on asetettu.Tiedonhaluinen mieli ei anna minun levätä ja halusin kokeilla päivittää itsensä freeboot, patojen poistettiin käyttäen Simple-360-NAND-Flasher, sitten heitti Dash Launch nyrkkeily oppia CPU (sitten tajusin, ettävoit vain ajaa Xell), mutta sitten kaikki meni pieleen, kuten kuvassa:Hän pyysi minua päivittämään, mutta olen hullu napsautetaan kyllä, hän kirjoitti, että on tarpeen käynnistää konsolin uudelleen sovittu, mutta laatikko vain kääntää pois päältä. Ja oikeastaan, se nyt ei käynnisty.Kerro minulle, jos voin ratkaista ongelman itse (voi olla vaikea yhdistää tietokoneeseen ja poistaa lounasta tai jotain muuta), ja jos, niin miten? Kiitos jo etukäteen!
36bob36
# 2
24 helmikuu 2014 12:36
Ryhmä: Asiakkaat
kerro minulle, kun valitset version mittaristot (16537) kirjoittaa: "Kauko-palvelin palautti virheen: (404) Not Found."?
25 toukokuu 2014 23:13
Ryhmä: Asiakkaat
kertoa minulle Olin tekemässä chegoto Explorer nopeasti työnnetään sisältöä uy minulle 70 peliä jäljellä 12
Tiedotus
Asiakkaat ovat ryhmässä AsiakkaatVoi jättää kommentteja tästä julkaisemisesta.