STEM:

POPULAIR NIEUWS

We zijn in sociale netwerken



" »F.A.Q Upgrade naar Dashboard FreeBoot-Consoles

F.A.Q Upgrade naar Dashboard FreeBoot-Consoles

Auteur: JACKIE | 2012/09/08 | XBox 360 | JTAG Homebrew Software | Views: 33163 | Reacties: 3 |
FAQ over het bijwerken van het Dashboard op FreeBoot-consoles


F.A.Q Upgrade naar Dashboard FreeBoot/JTAG consoles




5. Voer de sleutel van je CPU.


6. Om de startup pers Launch.ini opties instellen (hier het allerbelangrijkste (voor inbedrijfstelling Dasa) aangeven waar op je trein is een bestand default.xex. De rest ongewijzigd)
7. Voer indien nodig uw instellingen, klikt u op om een ​​configuratiebestand te maken.
8. uw instellingen opslaan.
9. Klik op Create Image
10. Selecteer het type moederbord je console.


11. Klik op OK en wacht voor de voltooiing.


Tijd van de behandeling - 10 minuten.

Benodigde software




Tags: Instructies Xbox 360. Dashboard. FreeBoot. JTAG
Bespreken

Mis niet:

1 1 ~~~ FAQ ~~~ Hoe de stok te gooien door de demo Horizon
Hoe te FreeBoot / Jtag Gebruiker actualiseren
1 ~~~ System Update ~~~ 1 System Updates voor USB 16547
PS3 Firmware Rogero CFW 4.40 v1.03
Hoe te dashboards op de Xbox 360 JTAG / RGH actualiseren
15 september 2013 11:02
Groep: Klanten
Hallo, Ik haast me om hulp te vragen!Ik brak FreeBoot (nou ja, ik denk het wel), want als u probeert om te beginnen met een boks brandt, en soms zijn er klinkt vergelijkbaar met degenen die zijn, als uw pc niet wil naar de schijf te lezen,Hoewel niets in het vak zit.De onderzoekende geest zou me niet laten rusten en ik wilde proberen om zichzelf FreeBoot actualiseren, dammen verwijderd met behulp van Simple-360-NAND-Flasher, gooide Dash Launch boksen om CPU leren (toen realiseerde ik me datje kan gewoon lopen Xell), maar daarna ging het mis, zoals getoond in de afbeelding:Hij vroeg me om te upgraden, maar ik ben een dwaas klikte ja, dan schreef hij dat het noodzakelijk is om de console opnieuw overeengekomen starten, maar de doos net uit te schakelen. En, eigenlijk, het nu niet starten.Kunt u mij vertellen als ik het probleem zelf (kan moeilijk zijn om aan te sluiten op een computer en verwijder lunch of iets anders) kunnen oplossen, en zo ja, hoe? Alvast bedankt!
36bob36
# 2
24 februari 2014 12:36
Groep: Klanten
vertel me alsjeblieft, als je kiest voor de versie dashboards (16537) schrijft: "De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) niet gevonden."?
25 mei 2014 23:13
Groep: Klanten
vertel me dat ik aan het doen was op chegoto Explorer onmiddellijk ingevoegd in de inhoud uy me 70 spellen verlaten 12
Informatie
Klanten zijn in de groep GastenKan niet vertrekken opmerkingen over deze publicatie.