STEM:

POPULAIR NIEUWS

We zijn in sociale netwerken



" »Kleding en items voor de avatar (XBox360) FreeBoot

Kleding en items voor de avatar (XBox360) FreeBoot

Auteur: 4uTa4okC | 2014/07/01 | XBox 360 | JTAG Homebrew Software | Views: 10509 | Reacties: 16 |
Kleding en items voor de avatar (XBox360) FreeBoot
Informatie over distributie:
Afstuderen Jaar: 2013
Platform: XBox360
Ontwikkelaar: Microsoft
Uitgever: Microsoft
Genre: DLC
Invoeging: JTAG / FreeBoot
XUID profiel in de hand: 0009000000991155

Beschrijving:
Veel kleding en items voor je avatar!
De verdeling omvatte ook een online profiel 1 ~~~ X360Club Player ~~~ 1 en de nodige nutsvoorzieningen

( Pre-geadviseerd om een ​​kopie van uw profiel, wat het geval dat het mogelijk was om het te herstellen zou maken!)

1. 360mpGui - Voor overdoen je offline profiel online (het is sterk aangeraden om een ​​back-up (kopie) Profiel maken
2. Horizon - Om je te dragen aan doos en terug, goed, of een profiel distributie
3. Le Fluffie - Naar het profiel van de console id kant console id in je doos) te wijzigen - zonder overdoen het profiel van de distributie in dit prog, zal het werk op uw boksen niet!
4. Yaris Swap - Voor een snelle en eenvoudige teken (onder je profiel) en de overdracht van bezittingen in het vak via FTP).

Profiel van distributie (map E00011888D49384D) gooit in HDD1 / Content!
Als uw profiel heeft XUID (in plaats van nullen er id normaal), geen manipulatie van het profiel niet! Gewoon om kleding via FTP (Yaris Swap) en gooien of patch hen bekende methoden (Avatar vrijdag Patcher, etc.)!

100 keer nadenken voordat je iets met mijn profiel doen. als je niet weet wat de basics fributa config profiel en is beter voor het niet begrijpen! Profiel van verdorvenheid Ik ben niet verantwoordelijk!
Hyde







Postscriptum Alle items zal alleen beschikbaar zijn om het profiel van wat de "gekozen" (id in de Yaris Swap geregistreerd)

Gratis downloadDownloads: 981

Tags: XBOX 360. XBOX 360 DLC. Xbox360. Zacht. Software Xbox 360. torrent spellen. FreeBoot. JTAG
Bespreken

Mis niet:

Xbox 360 Avatar Awards Items (Prestatie u0026 Avatar Awards Unlocker)
Wat wil je weten over de PlayStation 4, Q u0026 A?
IAPFree: Installatie-instructies inhoud (DLC) Gratis iPhone, iPod Touch, iPad
Hoe te FreeBoot / Jtag Gebruiker actualiseren
Horizon 360 v 2.7.2.0-2
7 januari 2014 23:37
Groep: Klanten
Ik heb een vraag, spot een avatar is een leeg silhouet, deze dingen zullen gaan of niet
JACKIE
# 2
7 januari 2014 23:52
Groep: Reporters
Ik denk dat een betere start om dashboards te werken, zal Avatar, en we kunnen overgaan tot kleren!


--------------------
8 januari 2014 12:36
Groep: Klanten
Quote: JACKIE
Ik denk dat een betere start om dashboards te werken, zal Avatar, en we kunnen overgaan tot kleren!
evenals zijn update ik fribut met vorig dashem, snel wat te doen, hoe te zijn?
Andrii
# 4
8 januari 2014 13:01
Groep: Klanten
avatar ledshe bijwerken van de live was ik ook tokoe maar-update heeft me geholpen
8 januari 2014 17:19
Groep: Klanten
Quote: Andre
avatar ledshe bijwerken van de live was ik ook tokoe maar-update heeft me geholpen


Wat een onzin heb je het over, op fribute kan er niet uit Live

Quote: Remnant
Quote: JACKIE
Ik denk dat een betere start om dashboards te werken, zal Avatar, en we kunnen overgaan tot kleren!
evenals zijn update ik fribut met vorig dashem, snel wat te doen, hoe te zijn?


Het is prosle vydёrgivaniya harde schijf van de computer tijdens het downloaden van games via de Partij Buffalo, volledig veranderd het profiel van de symptomen in de eerste plaats doen achivok niet krijgen, of de hele tijdu exact dezelfde krijgen bij het invoeren van het spel in de tweede plaats, wanneer u FSD avatar te starten is, gespeeld, ging terug naar de FSD heeft een wit silhouet, zo ja, dan is een nieuwe, of wat niet te doen, en zelfs beter formatnut HDD
Postscriptum Formatteren van de code vraagt ​​het op de achterkant van de console
JACKIE
# 6
8 januari 2014 17:34
Groep: Reporters
Op fribute u kunt gaan om te leven als je een dual-chip hebt geïnstalleerd!


--------------------
8 januari 2014 17:46
Groep: Klanten
Quote: JACKIE
Op fribute u kunt gaan om te leven als je een dual-chip hebt geïnstalleerd!


Verlaat de console, maar je kunt ook een verbod te krijgen, is het niet?
JACKIE
# 8
8 januari 2014 18:03
Groep: Reporters
Als je dubbel-chip is niet alleen zijn er 2 verschillende switching doos, een voorbeeld van de omschakeling naar de lade boksen officiële leek niet fribut, en wanneer u zich wenden tot bijvoorbeeld de joystick fribut! Che!


--------------------
9 januari 2014 01:10
Groep: Klanten
Quote: JACKIE
Als je dubbel-chip is niet alleen zijn er 2 verschillende switching doos, een voorbeeld van de omschakeling naar de lade boksen officiële leek niet fribut, en wanneer u zich wenden tot bijvoorbeeld de joystick fribut! Che!



Duidelijk dank)
Postscriptum Joystick in simulatoren vliegtuigen en op de console gamepads)
22 maart 2014 15:27
Groep: Reporters
Oh! Hoewel er pantser van de games op de letter D :-) Domo arigato ^ _ ^
Informatie
Klanten zijn in de groep GastenKan niet vertrekken opmerkingen over deze publicatie.