RÖSTA:

Populära nyheter

Vi befinner oss i sociala nätverk



" »F.A.Q Uppgradera till Dashboard Freeboot-Consoles

F.A.Q Uppgradera till Dashboard Freeboot-Consoles

Författare: JACKIE | 2012/09/08 | XBox 360 | JTAG Homebrew Programvara | Visningar: 33163 | Kommentarer: 3 |
FAQ om uppdatering av Dashboard på Freeboot-konsoler


F.A.Q Uppgradera till Dashboard Freeboot/JTAG konsoler




5. Ange nyckeln till din CPU.


6. Om du vill ställa in start tryck Launch.ini Alternativ (här det viktigaste (för idrifttagning Dasa) ange var på tåget är en fil default.xex. Resten lämnar oförändrat)
7. Gör dina inställningar om det behövs, klickar du på Skapa för att skapa en konfigurationsfil.
8. Spara dina inställningar.
9. Klicka på Skapa Bild
10. Välj vilken typ av moderkort din konsol.


11. Klicka på OK och vänta på färdigställandet.


Tid för behandling - 10 minuter.

Programvara som krävs




Taggar: Instruktioner Xbox 360. Instrumentbräda. FREEBOOT. JTAG
Diskutera

Missa inte:

1 1 ~~~ FAQ ~~~ Hur man kasta pinne genom demo Horizon
Hur uppdaterar Freeboot / Jtag Användar
1 ~~~ systemuppdatering ~~~ 1 systemuppdateringar för USB 16547
PS3 Firmware Rogero CFW 4,40 v1.03
Hur uppdatera instrumentpaneler på Xbox 360 JTAG / RGH
15 September 2013 11:02
Grupp: Kunder
Hej, jag skyndar mig att be om hjälp!Jag bröt freeboot (ja, jag tror det), eftersom när du försöker starta en boxnings lampan lyser, och ibland finns det ljud som liknar de som är, om din dator inte vill läsa skivan,Även om ingenting i rutan är insatt.Den nyfiket sinne skulle inte låta mig vila och jag ville försöka uppdatera sig freeboot, dammar bort med Simple-360-NAND-Flasher, sedan kastade Dash Launch boxning att lära CPU (sedan insåg jag attDu kan bara köra Xell), men sedan gick allt fel som visas på bilden:Han bad mig att uppgradera, men jag är en idiot klickade ja, då skrev han att det är nödvändigt att starta om konsolen igen höll med, men rutan bara stänga av. Och, faktiskt, nu startar inte.Tala om för mig om jag kan lösa problemet själv (kan vara svårt att ansluta till en dator och radera lunch eller något annat), och i så fall hur? Tack på förhand!
36bob36
# 2
24 februari 2014 12:36
Grupp: Kunder
behaga berättar mig, när du väljer versionsinstrumentpaneler (16537) skriver, "Fjärrservern returnerade ett fel: (404) Not Found."?
25 maj, 2014 23:13
Grupp: Kunder
säger att jag gjorde på chegoto Explorer snabbt in i innehållet uy mig 70 matcher kvar 12
Information
Kunderna finns inom gruppen GästerDet går inte att lämna synpunkter på detta offentliggörande.