RÖSTA:

Populära nyheter

Vi befinner oss i sociala nätverk



" »Kläder och artiklar för avataren (Xbox360) Freeboot

Kläder och artiklar för avataren (Xbox360) Freeboot

Författare: 4uTa4okC | 2014/07/01 | XBox 360 | JTAG Homebrew Programvara | Visningar: 10509 | Kommentarer: 16 |
Kläder och föremål för avatar (Xbox360) Freeboot
Information om fördelningen:
Graduation Year: 2013
Plattform: Xbox360
Utvecklare: Microsoft
Förlag: Microsoft
Genre: DLC
Inser: JTAG / Freeboot
XUID profil i handen: 0009000000991155

Beskrivning:
En hel del kläder och artiklar för din avatar!
Fördelningen ingick även en online-profil 1 ~~~ X360Club Player ~~~ 1 och nödvändiga verktyg

( Pre-rekommenderas att göra en kopia av din profil, vilket skulle vara så att det var möjligt att återställa den!)

1. 360mpGui - För att göra om din offline hem på nätet (det rekommenderas starkt att göra en säkerhetskopia (kopia) Profil
2. Horizon - För att överföra din profil att rutan och tillbaka, ja, eller en profil fördelning
3. Le Fluffie - Om du vill ändra profilen på konsolen id handen konsolen id i din box) - utan att göra om profilfördelningen i detta prog, kommer det att fungera på din boxning kommer inte!
4. Yaris Swap - För snabb och enkel skylt (under din profil) och överföringen av tillhörigheter i rutan via FTP).

Profil distributions (mapp E00011888D49384D) kast i HDD1 / Innehåll!
Om din profil har XUID (i stället för nollor där id normal), ingen manipulering av profilen inte! Bara för att kasta kläderna via FTP (Yaris Swap) bra eller lappa dem kända metoder (Avatar fredag ​​Patcher, etc.)!

100 gånger tänka innan du gör något med min profil. Om du inte känner till grunderna fributa config profil och är bättre för det inte förstå! Profil av fördärv Jag är inte ansvarig!
Hydes







P.S. Alla objekt kommer att vara tillgängliga endast för profilen vad var "utvalda" (id registrerat i Yaris Swap)

Gratis nedladdningNedladdningar: 981

Taggar: XBOX 360. XBOX 360 DLC. Xbox360. Mjuk. Mjukvara Xbox 360. torrent spel. FREEBOOT. JTAG
Diskutera

Missa inte:

Xbox 360 Avatar Medaljer artiklar (Achievement u0026 Avatar Awards Unlocker)
Vad vill du veta om PlayStation 4, Q u0026 A?
IAPFree: Installationsanvisningar innehåll (DLC) Gratis iPhone, iPod Touch, iPad
Hur uppdaterar Freeboot / Jtag Användar
Horizon 360 v 2.7.2.0-2
Rest
# 1
7 Januari 2014 23:37
Grupp: Kunder
Jag har en fråga, upptäcka en avatar är en tom silhuett, dessa saker kommer att gå eller inte
JACKIE
# 2
7 Januari 2014 23:52
Grupp: Reportrar
Jag tror att en bättre start för att uppdatera instrumentpaneler, kommer avatar, och vi kan gå vidare till kläder!


--------------------
Rest
# 3
8 Januari 2014 12:36
Grupp: Kunder
Citat: JACKIE
Jag tror att en bättre start för att uppdatera instrumentpaneler, kommer avatar, och vi kan gå vidare till kläder!
liksom hans uppdateringen jag fribut med förra dashem, snabb vad man ska göra, hur man ska vara?
Andrii
# 4
8 Januari 2014 13:01
Grupp: Kunder
avatar ledshe uppdatering från den levande jag var också tokoe men uppdatera hjälpte mig
8 Januari 2014 17:19
Grupp: Kunder
Citat: Andre
avatar ledshe uppdatering från den levande jag var också tokoe men uppdatera hjälpte mig


Vilka dumheter pratar du om, på fribute kan inte komma ut i Live

Citat: Remnant
Citat: JACKIE
Jag tror att en bättre start för att uppdatera instrumentpaneler, kommer avatar, och vi kan gå vidare till kläder!
liksom hans uppdateringen jag fribut med förra dashem, snabb vad man ska göra, hur man ska vara?


Det är prosle vydёrgivaniya hårddisk på datorn samtidigt ladda ner spel genom partiets Buffalo, helt förändrat profil symtomen i första hand inte får achivok, eller hela tidendu får exakt samma när in i spelet i andra hand, när du startar FSD avatar, spelade, gick tillbaka till FSD har en vit silhuett, om så är fallet, sedan skapa en ny, eller vad man inte ska göra, och ännu bättre formatnut HDD
P.S. Om du vill formatera koden frågar det på baksidan av konsolen
JACKIE
# 6
8 Januari 2014 17:34
Grupp: Reportrar
På fribute kan du gå att leva om du har installerat en dual chip!


--------------------
8 Januari 2014 17:46
Grupp: Kunder
Citat: JACKIE
På fribute kan du gå att leva om du har installerat en dual chip!


Avsluta konsolen, men du kan också få ett förbud, är inte det?
JACKIE
# 8
8 Januari 2014 18:03
Grupp: Reportrar
När du dubbel chip är inte bara finns två olika kopplingslåda, ett exempel på att byta till magasin laddat boxning officiellt verkade inte fribut, och när du vänder dig till exempel joysticken fribut! Che!


--------------------
9 jan 2014 01:10
Grupp: Kunder
Citat: JACKIE
När du dubbel chip är inte bara finns två olika kopplingslåda, ett exempel på att byta till magasin laddat boxning officiellt verkade inte fribut, och när du vänder dig till exempel joysticken fribut! Che!



Tydligt tack)
P.S. Joystick i flygsimulatorer och på konsolen gamepads)
22 mar 2014 15:27
Grupp: Reportrar
Oh! Även om det finns pansar av spelen på bokstaven D :-) Domo arigato ^ _ ^
Information
Kunderna finns inom gruppen GästerDet går inte att lämna synpunkter på detta offentliggörande.